Arbetsintervju

Började dagen med spinning och core. Börjar känna mig riktigt hurtig nu ju! Kändes mycket bättre än att skrivas tenta som jag egentligen skulle ha gjort. Har inte ens öppnat boken sedan jag bestämde mig för att inte göra den. Sååå skönt! Less på 1000-sidors engelska boken om anatomi.
Blev sedan en myspromenad för hela familjen i det härliga vädret. Så underbart med vår! Sne kan man ju undra hur pass mycket smuts som egentligen hinner fastna i barnens täckisar. Jag kan säga att det är säkert 1 kg! Det är kanske därför det blir så tungt att gå för dem till slut :D

Frampå kvällen var det dags för arbetsintervju som pers. ass. i sommar. Hoppas hoppas att jag får natt nu då! Hade inte suttit fel att jobba deltid men ha ut lika mycket som heltid. Många fler dagar ledigt också!
Intervjun gick iaf bra så nu är det bara att vänta och se var jag hamnar.

Kvällen har mesta dels bestått av att plockning och sortering. Flickorna fick hur fina kläder som helst av en granne som inte behövde dem till sina barn nå längre. Bland annat innehöll påsen 3 st vinterjackor lagoma till nästa vinter plus en massa klänningar (och det tyckte mina barn var jäääättetråkigt) och tröjor. Vi har det ganska bra vi! Och nu har även barnen en välstädad och rensad garderob. Har jag tur så fortsätter den vara välstädad i en vecka till.

Imorgon är det städning och streetdance som gäller.

Kommentarer
Postat av: ånis

Fy va du är duktig... ge mig lite inspiration åxå tack ;)

2010-04-13 @ 08:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0