Gräsänka?!

Aj aj, träningsvärk i benen efter streetdance igår och rask morgonpromenad. Har börjat med promenader de dagar jag inte tränar på gymet. Var inte så många pass att välja mellan såhär på valborgs.
Har kollat lite på gymet i den kanske framtida (och även gamla) hemstaden. Verkar finnas jättemånga och roliga pass även där. Dock är det omöjligt att hitta priser på vad det kostar att träna. Dåligt tycker jag. Borde alla gym ha på sin hemsida. Vill ju veta om de har något studentpris tex.

I helgen blir jag gräsänka. Varför i hela fridens namn heter det så? och vad betyder det egentligen? I mitt fall så betyder det att gubben och flickorna åker iväg idag och kommer förmodligen hem på söndag. Trist att vara ensammen på valborgs. Har ju ingen bil så att jag kan ta mig iväg. Är inte van att vara själv på valborgs. I ungdomens dagar söp man (inte måttligt heller) med vänner och främlingar :P Sen när barnen kom har vi alltid varit med dem på någon majbrasa och grillat korv samt även ätit god mat. Men själv, nä aldrig tror jag. Blir en ny erfarenhet. Och ja, jag sitter här och tycker lite synd om mig själv. Kommer nog att gå över men tills dess -Buhu, jag är alldeles ensammen hemma utan familj och vänner! :P

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Sätt dig på bussen och kom hit :)

2010-04-30 @ 16:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0