Hus

Åh vad jag går och tänker på ett hus hela tiden. Vill ha nu! Kommer på mig själv med att planera inköp hela tiden fast jag inte ens vet hur det ser ut ännu. Grejer till barnen man kan ha på tomten funkar ju att planera iaf. Rutschkana, pool, gungor och sandlåda. Vill vill vill vill ha!!! *tjurig*

Ska snart på massage. Fick ett presentkort av min vän S förra året och det är väl dags att använda det nu. Ska bli otroligt skönt. Hoppas jag iaf. Har alltid varit lite rädd för att det ska göra ont. Är i vart fall i behov av massage. Har en storasyster som är väldigt duktig på att massera och framöver kommer jag nog dock att gå till henne! Gäller att dra nytta av sina släktingar ;)




Kommentarer
Postat av: Stora syster

Det låter bra :)

2010-04-22 @ 15:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0