Maaaaat!

Idag har jag ätit. Och ätit lite mera. Sen har jag faktiskt ätit ännu mer. Kommer att rulla härifrån sen :P
Men gott var det. Rökt aborre och strömming. Grillad korv och pinnbröd. Kycklingwok och ris. Sen har jag ju klämt in lite godis här och var mellan jag ätit. Haha, hur har jag hunnit egentligen. Bara att konstatera att jag har ingen framtid inom svältasig branchen. 

Har till och med hunnit städa ur kylen, vara ute i solen och köra lite skoter. Nu snackar vi dock lite, kanske 500 meter. Max. Men nu kan jag iaf säga att jag kört skoter under påsken. Det måste man. 
Mina sörflickor har gjort en snögubbe med keps. Lite lik morfar faktiskt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0