Massage

Aj aj vad det gjorde ont med massage. Hade många knutor. Hon rekommenderade mig att gå till en sjukgymnast eftersom jag var så otroligt spänd och öm på högra ryggsidan, mest på skulderbladet och upp mot nacken. Har alltid trott att jag fått ont för att jag har otränad rygg men hon sa att det inte berodde på det. Haha, jag är inte så otränad som jag trodde :P Kanske släktar liiite på min far eftersom jag alltid tänker "äh, det går över". Skillnaden är väl att jag gnäller under tiden jag har ont. Pappa säger inget alls.

Körde ett spinningpass efteråt så nu känner jag mig skönt mör och trött i kroppen.

Nu har vi surrhumlan på besök så man får ont öronen. Han kan verkligen aldrig vara tyst. Måste införrskaffa öronproppar så öronen får vila ett tag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0