Meeeen...

Vart försvann solen?? Och var tusan kom snön ifrån?? Vill inte ha snö!!! Nej nej nej!!
Blev ingen resa hemåt idag. Får bli det imorgon istället. Och ingen mer snö nu!

Gubben har kommit hem med hojen nu. Flinet uteblev istället stelfrusen vilket nästan kan kallas en underdrift. Huja, vilket väder att köra hoj i ända från Kiruna. Nu sitter han i en skön bastu och värmer sig.

Jag har beställt en massa smink idag. yeah! Älskar smink! Det är från e.l.f cosmetics UK. Jättebilligt smink och ingen tull eftersom det är från UK. Svenska priser dessutom så man slipper hålla koll på hur mycket pengar en pund är. Enligt vad jag läst så är det även bra smink :) Inte för att jag egentligen kanske behöver smink men när alla produkter ligger mellan 18 och 50 kronor så är det svårt att låta bli när man är en sminkoman som jag. Bra lördagsnöje istället för att supa och he sig ut på krogen och dricka upp samma summa istället. Nog för att det kan vara roligt det med :)



Kommentarer
Postat av: Sussie

Oj, vad billigt sminnk, gick in och kollade sidan. Du skulle ha sagt något, så kunde vi beställa ihop, å andra sidan var det bra att du inte sa något, behöver inge mer smink! Vilket jag faktisk inte tror att du behöver heller. :0) Har du slutat handla smink från Mary Kay?

2010-04-18 @ 00:06:38
URL: http://sussiesgodsaker.bloggproffs.se/
Postat av: Bloggägaren

Haha, nä jag behöver inte men jag vill ha!! Man måste beställa ganska mycket smink/hudvård från Mary Kay för att det ska bli billigt. Då måste jag hålla hudvårdspartyn och jag har helt tappat lusten till det. Men om du hade varit på msn så hade jag frågat dig :P

2010-04-18 @ 11:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0