Sjuka

Min stora flicka har ingen feber nå längre. Hon hade visst bara det på morgonen igår så hon fick åka på dagis idag. Efter några timmar så ringde de för då hade hon spytt i rutchkanan. Ingen magsjuka som tur är utan bara en kombination av mycket slem och en väldigt stor kräkreflex. Hon får alltid det när hon är fökyld. Fattar inte varför. Börjar fundera lite på om det kan vara pollenallergi eller nåt. Hon blir ALLTID förkyld på våren, i april maj, och dt håller alltod i sig länge. Men kanske inte pollensäsongen har börjat ännu. Ingen koll när man aldrig själv haft besvär. Kanke bara extremt mycket virus som florerar den tiden på året. Nu vill jag bara att de ska få vara friska. Inte bli sjuka varannan vecka som det varit hitills.

Blev självplågeri sen ikväll också. Nu har jag nästan lärt mig koreografin i bodystep. Blev ju ännu jobbigare. Nu kan man ju inte stå och se dum ut när man inte hänger med eller fattar stegen. Attans.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0