Sminkning

Har testat en massa smink idag. Klagar inte. Jättebra och framförallt fint smink. Kan verkligen rekommendera att beställa därifrån.

Så här fräknig blir jag när jag suttit i solen en stund



       

Försökte även ta bilder på sminket. Gick väl inte sådär jättebra. Hur tusan gör alla sminkbloggar när de tar så fina kort på sina ögon. Haha, jag kollar bara i kors när jag ska fota närbild av ögonen. Sen syns ju knappt sminkningen heller. Ni får helt enkelt lita på mig att det är fint! Är jättenöjd med sminket!

Har även kommit någon vart med våra diskussioner. Lutar till att det blir en flytt. Väldigt motvilligt dock. Har väl kanske inte gett honom så stort val. Nu får vi bara hoppas att det funkar med banken. I såna fall kommer vi att bli husägare! Wieho! Hade ju helst sett att vi båda var lika glada över huset. Känns som att det bör vara så när man köper sitt första hus. Trist att vi inte kan glädjas tillsammans just nu. Tar bort ganska mycket glädje för en själv också. Det är dock det här jag vill just nu och jag vet att jag hade ångrat mig otroligt mycket om jag inte gjorde allt jag kan för att det ska bli så. Förhoppningsvis kommer även gubben att lära sig trivas där. Hoppas det iaf! Tror att det kan bli bra bara han ger det en chans.

Kommentarer
Postat av: ånis

Så söööt =) När blir det banken då? Kram

2010-04-30 @ 08:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0