Städdag

Idag har jag städat. Nu är det kalasfint här. Kan inte fatta att min lilla flicka fyller 4 år imorgon. Min lilla är ju inte så liten nå längre. Jag har ingen bäbis nå längre. Buhu. Tur att jag har den söta lillgrabben som jag är gammelmoster till :) Synd att vi inte bor närmare bara så att vi hade kunnat träffas oftare våra familjer. Förhoppningsvis så bor vi lite närmare snart iaf. Krävs nog dock en del övertalning av min sambo först. Han är inte lika på som jag. Mer av. Men det kan ändras. Det måste ändras helt enkelt.

Har även gjort lite vårfint på balkongen. Eller iaf sopat och torkat av möblerna. Inte överdriva nu :P Sååå härligt med vår!!! Kan inte all snö smälta bort nyss?!

Körde streetdance. Fortfarande svårt. Ont på annat ställe än förra gången. Nu har jag lyckats skada armen. Börjar bli en vana att ha ont någonstans. Undrar när man blir så smidig att man lyckas kasta sig på golvet utan att få ont? Kanske nästa gång. Mmmm vi kör på det tycker jag.

Imorgon möte och sedan födelsedagsfirande. Med massa gott fika!


Kommentarer
Postat av: Stora syster

Det ska bli gott :)

2010-04-14 @ 07:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0