Streetdance

Ja, det har jag testat idag :) Roligt att prova nya saker. Ont att prova nya saker. Har blåmärken lite överallt och en svullen fot. Inte bra att kasta sig ner på golvet, snurra runt och sedan försöka ställa sig upp smidigt. Hrmm, smidigt går väl att diskutera, för ungefär alla i rummet utom instruktören :P Var inte så jobbigt som jag trodde dock. Mest svårt att hänga med i koreografin. Det går snabbt.

Nu har jag fått information om hur man ser till att folk inte kan sno ens bilder genom att låsa högerklickning. Tack Jullan! Kanske jag snart börjar lägga ut bilder då. Iofs så kan det vara en fördel att skaffa en kamera också. Med min mobilkamera på hela 2 mpixel är det svårt att tyda vad tusan som befinner sig på korten. Det kan var en säl eller en valross. Nä men titta det var ju jag!
 Man kan ju knäppa med vår videokamera men inte ids man ha med sig en sån överallt. Och inte ids jag slå på den hemma heller. Eller rättare sagt, inte ids jag läsa instruktionsboken så att jag kommer på hur man gör för att knäppa kort med den.

Nu är det dags för natti natti sängen!

Kommentarer
Postat av: Stora syster

Du låter som jag när det gäller att "orka" läsa instruktionsboken, hellre får grejorna ligga... :P

2010-04-09 @ 08:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0