Träning

Tränade nu på kvällen. Körde ett alldelesför lätt pass. Nu vet jag att bodyvive är inget för mig nå längre. Blev inte det minsta andfådd och knappt svettig heller. Det är så kul när man kommer så framåt i träningen att man måste gå på de tuffare passen för att det ska ge något. Synd bara att det händer så lite vågen. Känns på kläderna dock så något måste ju hända iaf. Tror det blir spinning imorgon. För någon dag sedan körde jag 20 minuter crosstrainer och lika länge på löpbandet. Kom då fram till hur fruktansvärt tråkigt det var. Nä, pass pass pass för hela slanten. OM det nu blir flytt till grannstaden så hoppas jag verkligen att de har lika stort utbud av pass som här.

Blir väl att fortsätta diskutera flytt eller inte flytt ikväll. Vi måste ju komma fram till något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0