Fredag

Idag fick vi tillbaka bilen! Yay! Nu är den nylackad på bakdörren och bakskärmen men gubben var inte riktigt nöjd med jobbet så det återstår att se om den åker tillbaka. Orsaken till skadorna var ju för att någon som uppenbart skulle behöva lära sig köra bil lyckades skarapa på våran bil när hon/han backade ut från parkeringen. Och givetvis var hon/han för feg för att meddela att hon/han kört på vår bil. Många i trafiken som inte kan köra bil, men givetvis är ju jag kung på det ;) Undrar hur många som tycker det?!

Tittade på huset idag. Mysigt. Jag vill bo där! Gubben vill inte bo där. Problem. Tjurigast vinner eller nåt. Får väl se hur det blir. Ingenting är ju ändå säkert men inte hindrar det mig från att planera i huvudet för det. Köpa saker i huvudet är nästan bättre än att göra det i verkligheten. Det kostar ju ingenting. Inte för att det är så mycket som skulle behöva köpas men att tänka ut en massa skadar ju inte för det :P

Vår familj är inte så bra på det där med fredagsmys. Hade ju inte suttit fel med kex och ost plus ett vinglas. Tror banne mig att det blir så. Liite fredagsmys iaf med mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0