Vilket pass

Körde step up som sagt tidigare. Åh herregud är väl bästa sättet att beskriva det. Nog var det nära att jag krälade därifrån. Åh herregud! Tål att upprepas. Så jobbigt var det. Kommer nog att köra det igen. Jag vet, självplågeri men ändå, det måste ju ge mycket. Vill man bli smal så är det bara att bita ihop. Och nog ska jag!

Funderar fortfarande mycket på mamma. Svårt att släppa det men är väl ändå inte så konstigt heller. Bara att ladda med tjurighet till imorgon. Min och min fars tjurighet kombinerad borde väl räcka en bit iaf :P Blir inte ensammen iaf och det känns skönt. Vi blir tre stycken, förutom mamma då, som ska övertala folket att mamma är i behov av mycket tillsyn.

Har även kommit fram till att jag ska skippa tentan på måndag. Min koncentration på anatomi är ungefär lika med noll just nu. Ingen ide. Gör omtentan istället i augusti. Känns skönt att jag bestämt mig och betyder iaf lite mindre stress just nu. Min mage har börjat säga ifrån igen så mindre stress är behövligt just nu.

Nu är det soffläge som gäller för hela slanten för första gången på hela dagen. Skööönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0