Gratis är gott

Vilken tur vi har ibland. Vi har tidigare fått kläder av en granne. Vinterjackor och en massa snygga kläder som knappt ser använda ut. Ikväll fick vi ännu mer. 2 reimajackor, en höst och en vårjacka. En jeansjacka. 10 par skor, varav en del inte är använda alls och resten ser ut som att de inte är det. En massa kläder i storlek 134, varav ca 6 par jeans. Lite stort ännu till min stora flicka men nästa år kanske det är lagom. Fattar inte vad de gör med sitt barn. Mina barn nöter upp sina skor så de ser 5 år gamla ut redan andra gången de används typ. Hur gör man? Vill verkligen veta!

Blev ingen träning. Ungefär en kvart innan jag skulle åka, på väg att sätta mig ner lyckades jag sträcka till rumpmuskeln? på något vänster. Oh, vad det gjorde ont. Nu haltar jag omkring och att lyfta benet är bara att glömma. Alltså bara att glömma att köra bodycombat. Gillar inte när jag inte får som jag vill. Då surar jag. Jag ville verkligen träna ikväll. Dumma dumma röv! Är nog inte meningen att vi ska köra bodyvombat. Nu 3e gången det inte blivit av. Surar ännu mer.

Kläderna gjorde mig dock på lite bättre humör. Varenda gång jag försöker gå blir jag dock sur igen. Nu fick jag min vilja igenom. Att bara ligga på soffan och göra ingenting. Men nu vill jag inte det. Aldrig ska man då få som man vill :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0