Har inga

Bidde inge sparkas och slåss på träningen. Nä det var inställt så det blev lite crosstrainer och ett corepass. Tänk att det känner man alltid av dan efter. Tror inte jag har några magmuskler. Eller ja några små ena som dessvärre gör ont när jag skrattar.

Plugga skulle jag göra ikväll istället för att se en film. Blev dock inte så.
Har just sett Salt. Mycket amerikansk propaganda. Tänk att USA alltid är the good guys och Ryssland the bad. Vore roligt att se en film som involverar de 2 stormakterna som inte är gjord i USA. 

Får välan gå till böckerna nu en stund istället då. 7 tentor på 5 månader. Någon som vill byta??


Kommentarer
Postat av: lilla storasyster

Hmm.. få se nu.. Nej tack vill inte byta..

Men du klarar allt för du är så himla duktig (och kanske lite tjurig?) :)

2010-12-02 @ 06:30:37
Postat av: Bloggägaren

Jo nog är jag tjurig alltid men jag vet inte om det räcker i det här fallet faktiskt. Ska försöka iaf!

2010-12-03 @ 15:24:37
URL: http://mypiece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0