Myspys

JAAAAAA, jag klarade tentan! Marginellt, men det skiter jag i. Jag klarade den. Jag kommer antagligen att få csn nästa termin med. Åh vad det känns skönt. Förut hade jag blivit sur över att jag bara hade precis godkänt. Då var jag inte nöjd med mindre än VG. Tänk vad det kan ändras med tiden :P

Har haft en jättemysig dag. Först till systerdotter med familj, som jag saknat dem, sen till mamma och pappa för god middag och vidare till mysiga och ofantligt söta Vilja. Åh vad jag blir bäbissugen. Vet ju att jag inte vill ha fler barn men ibland så ångrar man sig för stunden.


Kommentarer
Postat av: lilla storasyster

Grattis duktiga lillasyster =)

2010-12-03 @ 13:38:55
Postat av: Storasyster

GRATTIS duktiga lilla lillasyster =)

2010-12-03 @ 16:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0