Aliive!

Det blev en Alive igår. Roligt roligt! Som alltid. Var med storasyster med systerson och några till. Skönt att få ett avbrott i vardagen. Liiiite sugen är jag på att åka ikväll med men träffar mina flickor så sällan så jag vill umgås med dem innan det bär av till mamma och pappa igen där jag stannar 2 nätter. Tänkte dra iväg till storasyster sen också i någon dag. Flickorna har tjatat länge nu så det är på tiden. En förutsättning är ju att de hinner komma hem också från trippen. Så syster yster, kom gärna hem till onsdag typ så kan vi komma då och stanna till fredag. Lördag är det jobb och ev bröllopsfest på kvällen. Dagarna bara flyger fram. Lediga dagar, vad är det?

Huset är sålt också. Suger. Kändes som att så länge det inte var sålt så kunde jag fortsätta hoppas. Nu går inte det längre. Vet inte hur det ska bli nu faktsikt. Skulle behöva fundera en del egentligen men jag har inte riktigt tid till det. Haha, retades med syster och karl över att de bara sa jag vet inte till allt. Sanningen är nog att om någon frågar mig något just nu så blir nog svaret samma. Jag vet inte.

Kommentarer
Postat av: ånis

Visst är det ett bra svar.. Om man inte vet så vet man inte ;/ Det är inte lätt.. Hmm.. skulle just skriva att jag vet inte när vi är hemma, men hade iaf tänkt att vi åker från s-viken på onsdag morgon.. Moster blir nog inge glad om vi bara stannar en dag.. Kunde du inte byta lördagen? Stor Kramis på du.. Och det verkar som att systersonen hade kul =) Tack

2010-07-03 @ 23:03:24
Postat av: Bloggägaren

Kan inte byta eftersom storebroders barn kommer den helgen. Det var roligt att ha med honom. Kul att lära känna honom lite bättre. Har ju inte träffat honom så mycket sen han blev större. Du har en ganska klok son :) Kram

2010-07-03 @ 23:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0