Första natten avklarad

Nu är min första intronatt här i Luleå över. Fick sluta tidigare eftersom hon somnade. Klagar inte. Har dock upptäckt att det inte är det lättaste att varva ner.
Jag överlevde och var inte ens nära på att somna. För mycket att göra hela tiden.
Tog på mig en fyllnadsnatt också på torsdag. Ångrar mig lite men har alltid haft svårt att säga nej. Extra pengar lockar ju lite också.

Tråkigt bara att jag inte hinner vara med mamma så mycket nu när jag jobbar. Hon gillar verkligen inte att vara själv. Hon är så orolig hela tiden. Stackars lilla mamma.

Sova nu så kanske man orkar upp och iväg till stranden imorgon. Får väl sova på en filt där om inte annat :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet att du har fullt upp.. men nu va det jätte längesen du skrev här.. Kramen på du :)



2010-07-25 @ 23:08:01
Postat av: Lilla storasyster

Skulle ju stå att det var jag....

2010-07-26 @ 13:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0