Sova

Ska bli skönt att sova i min egen säng inatt. Det är en vecka sedan sist. Nätter med mamma både hemma och nu på sjukhus. Trött är bara förnamnet. Kommer nog att sova gott inatt, speciellt när jag vet att storasyster är med mamma så hon inte behöver vara ensam.

Älskade mamma. Lite piggare är hon men är det mycket kvar. Smärta och (lite mindre men iaf) starka mediciner är det som gäller ännu. Nu orkar hon i varje fall vara vaken lite grann. Och hon kan komma upp på toaletten, med mycket smärta som följd men ändå, bra att röra på sig. Även om det mest består av att vrida sig från ett hjälpmedel till ett annat. Bättre än inget. Inte bra att vara sängliggandes hela tiden. Fortfarande jobbigt att se henne så här men inte lika outhärdligt som tidigare. Det går framåt.

Behövde även få umgås med mina flickor ett tag också. Saknar dem när jag varit borta så mycket sista tiden. Längtar tills man börjar arbeta och får semester istället för att plugga och jobba varje ledig tid för att inte bli pengalös.

Nu är min säng extremt lockande. God natt!


Kommentarer
Postat av: Sussie

Skönt att höra att det går framåt och att hon mår lite bättre nu i alla fall! Flickorna är nog väldigt glad och se dig också. Sov väldigt gott nu hemma i den bästa sängen av dem alla :0)

2010-07-10 @ 23:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0