Bröllop

Nu är de gifta. Ja, bröllopet som alla pratar om. Antingen gillar man det och sitter klistrad framför tvn fällandes en tår eller så tycker man det är skit att våra skattepengar går till det. Jag lutar nog mer åt det sista. Ganska mycket mer åt det sista. Fint brudpar var det åtminstone. Slog på tvn för ungefär 15 minuter sedan för att se på tårtan (bra av mig va S?) Och det passade ju bra att det då snart är slut. Skulle för allt i världen inte orka sitta och se hela dagen. Jag som inte ens klarar av att se sagan om ringen filmerna för att de är för långa.

Har varit hos svägerskan med stor familj. Livat som vanligt. Trevligt som vanligt också. Tycker om henne, klar favorit i hans familj. Ärligt talat är väl inte konkurrensen så stor :P haha.

Äsch verkar inte som att det någonsin tar slut så då stänger jag av tvn istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0