Cykla

Min stora flicka har länge påstått att hon kan cykla men varje gång hon sätter sig på sin "stora" cykel så har det inte funkat. För några dagar sedan tog vi då istället fram den lilla cykeln och då trampade flickan iväg med ilfart. Inga problem alls. Sista gången jag inte tror på henne. Haha, hon har ju kunnat cykla länge bara att hon blir lite feg när hon sitter på en cykel där hon inte når ner ordentligt.

Det bästa på veckan, nu är det äntligen färdigt med att mamma får 76 timmar pers ass. Nu väntar vi bara på tisdag när enhetschefen ringer upp så vi svar på en del frågor och kan klara upp hur allt ska delas upp. Känns verkligen som att äntligen äntligen. Tråkigt bara att jag redan hunnit ta på mig jobb denna sommar. Hade såklart hellre jobbat hela sommaren hos mamma som pers ass. Nu kommer jag ändå självklart att jobba även där i sommar.

Fortfarande svårt att ge upp huset. Det hade förenklat så otroligt mycket att bo närmare nu. Vet inte hur jag ska kunna övertala honom.

Cykeltur och promenad igår samt cykeltur idag. Sommar och minskande utbud på gym leder till annan träning. Och lite ont i rumpan. Första cykelturen för säsongen. Mindre ont än tidigare år dock när jag nästan gått hjulbent och sett ut som att jag *cencur* efter första cykelturen. Kan nog tacka spinningen för den relativt lätta smärtan.

Nu ligger jag i soffan och latar mig och har planer på att se Hairspray på 4an. Nä, jag har inte sett den. Dåligt. Har velat se den länge. Nu ska jag göra det!

Kommentarer
Postat av: J

Fick ditt sms angående den där ikea grejen igår fast det stod att det var skickat för flera dagar sen?!? hur som helst, du kan ju ringa något när du har tid. har endel grejer jag undrar lite om!

2010-06-13 @ 21:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0