Yay!

Har varit på allmän information för alla som ska jobba för socialförvaltningen. Blev positivt överraskad faktiskt. En urkul teater spelad av hotta grabbar från Skellefteå bland annat. Kanske man skulle flytta till Uschviken :P Haha. Träffade dessutom en gammal arbertskamrat från EM som jag inte sett på snart 2 år.

Fick även besked på de 2 tentorna. Godkänt på den första vilket jag är mycket nöjd över eftersom jag öppnade den 800-sidors tjocka boken ungefär en vecka innan tentan och var dessutom extremt tankspridd den veckan jag pluggade. Ännu mera nöjd efter den andra och sista tentan för terminen. Ett halvt poäng fel. Vi var 4 stycken som lyckades med det! Kände att det gick bra men var ändå säker på att det var några poäng som fattades. Känns otroligt bra att så inte var fallet. Yay mig! Lyckad dag det här!

Imorgon bär det av till sunderbyn med mamma för prover.

Nu ut med flickorna och cykla innan sängtajm.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Grattis till de lyckade tentorna :)

2010-06-14 @ 22:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0