Bakismat tack!

Åh vad jag var sugen på riktig bakismat idag. Inte för att jag direkt är bakis men ändå. Det hör lixom till så här dagen efter. Tyckte en vän skulle köpa mat och komma hit med den. Men inte. Hon var riktigt bakis. Hade tom funderingar om att ringa till vänner i grannstade och fråga om de inte ville komma och hälsa på med en baktanke om att de skulle ha med sig någon flottig mat. Jo, jag hade kunnat gå de dryga 500 metrarna till kinaresturangen. Skulle kunna skylla på regnet men det handlar helt enkelt om min lathet. Hade bilen varit hemma så hade jag bara behövt gå 20 meter. Nu tänker ni men varför inte beställa med utkörning. Hade jag ju också kunnat göra om det inte var så att jag aldrig har kontanter på mig. Då skulle jag alltså behöva gå kanske 600 meter för att ta ut pengar. Ni börjar fatta sammanhanget nu va? För långt! Slö!

Blev det här istället då:



Extra stark chorizo med sallad. Inte direkt jätteflottigt. Funkade ändå. Se där, man behöver inte flottig mat dagen efter. Vad bra att jag vet det nu. Kanske jag lärt mig nu till nästa gång. Känns mindre troligt.

Största delen av dagen har ägnats till att växa fast i soffan. Har dock fått ganska mycket skolarbete gjort så det är inte bara ren lättja som hållit mig i soffan. Fördjupningsuppgiften ska vara klar jättesnart. Och jag är less. Jätteless. Bara 2 år kvar tills jag är färdigutbildad. Åhhh, suck vad det låter länge.
Ge mig lov nu!!

Kommentarer
Postat av: Denise[O R D & F O T O] (gör även gratis bloggdesign)

Hej, skulle du kunna vara snäll och rösta på mig här http://conler.se/2010/may/veckans-blogg-finalister.html JAG ÄR NUMMER TVÅ! Skulle bli så himla glad om du gjorde det och då får du en länk och chansen att få 200 besökare till! Rösta gärna en gång per dag, tävligen avslutas på tisdag!

TACK I FÖRHAND!

Ha en underbar kväll

Kram Denise

2010-05-01 @ 22:21:26
URL: http://photobydenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0