Grattis

Grattis duktiga storasyster till examen! Det har du gjort riktigt bra!

Annars då förutom att titta på min syster när hon fick sitt diplom så har vi varit på en utställning i dtadsparken från dagis. Bilder och teckningar med vattentema som alla stadens dagis har gjort. Dessutom sång och fika. Barnen trivdes väldigt bra där! Sen blev det en sväng till bilutställningen och eftersom att de alltid åtföljs av crusing så lär det väl bli en sväng på stan ikväll och se om man ser nå fina bilar :)

Veckan har varit fullbokad. I onsdags var jag som sagt hos min mamma, sen i ilfart hem och proppa i sig mat, sen vidare till min vän S som fyllde gammal ;) för att senare på kvällen på nattbesök av en gammal vän.

Torsdagen började med ett möte med min arbetsgrupp som jag kommer att jobba med i sommar. Kommer bli bra fast nog har de skrämt upp mig lite. Haha. Ska hursomhelst bli skönt att var ledig betydligt mer än vad jag varit tidigare. Är inte värt pengarna att jobba ihjäl sig hela sommaren när man egentligen skulle behöva vila lite efter skolan. Efter mötet vandrade jag upp mot stan och träffade min kära systerdotter med lillgrabb. Vi strosade lite på affärer och åt god lunch. Promenerade hem och satt med näsan i böckerna ett tag tills det var dags för bio kl 21. Så dålig film, kommisarie späck, känns bra att man inte spenderade nå pengar på den iaf. Hade kanske uppskattat den mer om jag var 11.

Blev en dag med min lilla mor i fredags också. Efter det en härlig kväll tillsammans med S:en :) Vi såg bio, denna gång en bra och efterlängtad (gäller nog alla av de kvinnliga könet) film nämligen Sex and the City 2. Tyckte den var jättebra och mer som man kan relatera till än tidigare när man har barn och samma karl sedan många år tillbaka. God och billig! middag efter det och som avslut en cider på baren. Sånt här borde man göra oftare!

Nu håller flickorna på att tjata ihjäl mig om att de vill åka och se raggarbilar så det är väl bara att he sig iväg!


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Tack så mycket :) Kul att din familj var där och tittade

2010-05-29 @ 22:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0