Söndag

Nu äntligen är tentan över. 2 veckor kvar till nästa. Suck. Vill ha sommarlov nu!

Var till föräldrarna igår. Vet inte vad det är för något med mamma. Något står inte rätt till men jag förstår inte vad det är. Ska ringa och prata med VC imorgon så får vi se vad de säger. Kan ju vara så att hon lider av någon infektion. Jag vet inte. Blir mycket funderande om både mamma och pappa. Funkar inte som det är nu.

Annars så är jag mest trött som vanligt. Inte så att jag sover för lite egentligen. Mer för att mitt huvud är trött, eller hjärnan kanske man ska säga.

Min stora flicka har tappat sin första tand. Oj vad stolt hon blev, och oj, vad ledsen lillasyster blev för att hon inte hade tappat någon tand. Är inte lätt att vara liten :P

Har så otroligt fullt upp och mycket annat att tänka på just nu som jag inte känner att jag vill skriva om här. Orsaken till varför det är så usel uppdatering här i bloggen.

Positivt då, ja lite iaf. Har fått nattjobb som pers ass. Det jag ville. Och jag har ett bra schema. Och framförallt jag är ledig under stadskalaset här så jag kan se Twisted Sister. Wieho!! Sommaren är räddad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0