Kärlek

Återigen bevisar min jacka sin storhet. Inga problem med en 45 minuters promenad i 15 minusgrader. Snarare så att jag blev för varm. Tänk att man kan bli så fascinerad av en jacka. Men har gått och frusit varje vinter i 7(!) år så kanske det inte är så konstigt. Idag bär det nog iväg på stan en sväng för att leta födelsedagspresenter till bunten som fyller år nästa vecka.
Sen bär det iväg till swampet för att spenderna natten hos mamsen. Pappa är nog i behov av lite vila. Måste verkligen plugga också. Har verkligen tappat motivationen till pluggandet. Måste ju klara omtentan på fredag annars lär jag nog bli utan CSN nästa termin.

Min stora kärlek just nu:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0