Pluggisen

Vad jag gör om dagarna. Pluggar. Från det jag stiger upp tills jag går och lägger mig försöker jag trycka in en massa verkningsmekanismer för en massa olika substanser i mitt huvud. Där i mellan försöker jag hinna med någon promenad. Och jo jag har ju börjat äta vanlig frukost nu. Rackarns så gott det är!

Nästsa vecka har jag bestämt att jag ska ha tid till att hälsa på min systerdotter med familj. Saknar dem! Har även planer på att hälsa på det nya tillskottet, söta goa Vilja. Eftersom ni läser min blogg så kan ni ju kommentera här om ni motsätter er mina planer. Inte för att det är säkert att jag lyssnar ändå ;P


Kommentarer
Postat av: Linda

Hä går fint. Kom bara!

2010-11-24 @ 22:30:36
Postat av: Julia

Tycker det låter som en riktigt bra idé!

2010-11-25 @ 13:53:36
URL: http://julialindholm.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Jag motsätter mig att du inte räknat med att komma till mig också ;)

2010-11-25 @ 14:43:23
Postat av: Bloggägaren

Haha men storasyster. Då kan ju du komma till Julia så träffar jag dig med. Har förresten varit till dig för inte så länge sedan ju. Tror du man föräras av mina besök ofta eller ;)

2010-11-25 @ 15:02:47
URL: http://mypiece.blogg.se/
Postat av: Bloggägaren

Linda och Julia. Vilken dag passar er. Tänkte som göra båda på samma :)

2010-11-25 @ 15:04:24
URL: http://mypiece.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Men Mari... Hur länge var du hos mig? Satt du ens ner nåt? Nä, du bara hämta locken och så prata vi lite. Så lite längre besök vill jag nog ha :P Men som du sa, jag kan ju komma till Julia när du e där ;)

2010-11-25 @ 20:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0