Bio

Vart på bio med Sussie ikväll. Tack för att du bjöd med mig men otroligt glad är jag för att vi inte betalade för biljetterna. Till det som är vackert hette filmen och enligt mig inte sevärd för 5 öre. Första timmen kändes som 3. Det säger allt. Nu tycker jag att nästa vi ser ska vara en bra!

Sitter med en tekopp och sista tårtbiten från igår och ska se en film som enligt karln i huset är jättebra. Jättebra för honom innebär mycket pangpang och slagsmål. Behöver jag säga att bra för mig inte är detsamma?!

Nåja, om den är dålig kanske jag pluggar istället. Eller så kanske jag genomlider en dålig film bara för att slippa plugga. Mycket möjligt. Pluggandet går alltså inte bra för mig. Typ inte alls.


Kommentarer
Postat av: Julia

Aerobic Dance finns inte här, och jag vågar inte riktigt köra spinning pga mitt dåliga knä. Sist jag gjorde det pajjade jag det igen, men kanske att jag provar längre fram! Ska testa Step 1 på torsdag, och det är den lättaste formen av step så jag har höga förväntningar! :-) Bodystep väntar jag nog med tills jag har liiite bättre kondition och styrka :-P

2010-10-18 @ 23:07:32
URL: http://julialindholm.blogg.se/
Postat av: Julia

Jo, jag har funderat på det, kommer nog bli nödvändigt! Och föressten så har vi inga aerobicpass här :-S



Tack så mycket, jag hoppas det kommer gå superbra :-)

2010-10-19 @ 10:10:42
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0