Klant, vadå jag? Nä, kan väl inte stämma...

Klantig som jag är lyckades jag halka under morgonpromenaden. Jag och vinter går inte ihop. Lyckad alltid halka. Ibland varje gång jag rör mig ute. Såg ut som halta lotta där jag kom gående.

Ikväll bär det av för att fira 29-åringen. Är lovad ostädat och dollarfika. Kan inte bli bättre ;)

På torsdag är det inbokat ett tupperwareparty hemma hos mig som ska hållas av min duktiga storasyster. Funderar på att göra antingen hallonpannacottapaj eller banankaka. Båda stulna från min systerdotter. Är man duktig på att baka så får man räkna på att det stjäls hej vilt ;)

Kommentarer
Postat av: Storasyster

jag röstar för det första alternalivet ;)

2010-10-12 @ 15:50:59
Postat av: Julia

MUMS! Synd att jag inte får vara med och gotta mig :-P Fast jag bör nog inte fika mera :-D

2010-10-13 @ 20:12:02
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0