Minnet?

Bodystep lockade ikväll. Nu inte så mycket. Jag med det jättebraiga minnet glömde ta på mig knäskyddet innan. Det funkar inte. Ont knä. Är ju som ingen flugviktare direkt. Annars känner jag mig så där skönt trött (lealös) som man nästan bara blir av bodystep.

"Finjackan" från H&M fick åka tillbaka. Blev för snål. Vinterjackan blev för dyr. Får helt enkelt skippa att klä mig fin. Händer väl ändå bara sisådär en gång varannat år eller så. Det blev iaf den första jackan. Didriksons expidition parka. Det blir den i särklass dyraste jackan jag någonsin köpt. Tvivlar på att jag någonsin lagt ner över600 kronor på en jacka. Vilket heller inte händer ens det särskilt ofta. Som sagt, vinterjacka har jag inte köpt på typ 8 år. Idag ville jag ha min vinterjacka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0