Självömkan

Idag är det synd om mig. Full av självömkan. Vakande inatt av magont, ingen extrem smärta men nog för att störa min sömn i 3 timmar. Kan man få gallbesvär av popcorn? Vill inte ha sån där skit. Kan inte äta pizza eller skrov. Kan ju inte ta bort allt gott!
Till råga på det så vaknade jag utan röst, en näsa som var helt igentäppt och en hosta som bara råder bot av cociliana. För att inte prata om andningen. Trög är den. Nä nog är det ganska synd om mig just nu!
Är det något jag är bra på så är det självömkan. Undrar var Ellen kan ha fått den talangen ifrån? :P

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja visst är det konstigt? Kollade igenom alla pass och insåg att det inte fanns.. :-(

2010-10-19 @ 13:28:23
URL: http://julialindholm.blogg.se/
Postat av: Julia

Haha tack. Ja, jag kan tänka mig det. Jag brukar ju visserligen skämta om det men det är ju för att Ellen tidigare iaf önskade sig en Gabriel ;-)



Och jag förstår liksom inte "Ska ni inte skaffa en pojke nu", som att man kan bestämma det själv eller?! :-P



Det är säkerligen lika "jobbigt" för båda parterna att behöva höra hela tiden att man måste ha en av varje.

2010-10-19 @ 23:22:59
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0