Har ni ställt tillbaka klockan?

Nu vet jag. Det går inte. Jaja, man måste ju prova. Jag har klarat en 10,5 poängs efter en veckas plugg men gränsen måste då gå någonstans mellan 10 och 15 poäng. Jag svarade inte på en enda fråga. Inte för att jag inte kunde någon utan för att det känns mycket bättre att tänka att jag försökte ju inte ens bli godkänd.
Kan hända att det kan gå i någon annan kurs. Inte en kurs med tjugo miljoner olika substanser och deras verkningsmekanism samt biverkningar. Ok, kan hända att jag överdrev liiite om antalet, stal Ellens uttryck när hon ska förklara något stort. Just nu är jag i det läget att jag vet en verkningsmekanism men jag har ingen aning om vilken sjukdom den hör till. Eller att jag vet att de verkningsmekanismer kan kopplas till den sjukdomen men vilken av alla substanser är det som har just den mekanismen. Eller att jag inte har någon aning om vad det handlar om för att jag inte ens hann läsa en del. Ja, ni förstår. Så där fortsätter det.

Mycket trevlig helg. God mat och trevligt sällskap precis som jag förutspådde. Vi hann med en sväng till Jonas syster med familj också. Än en gång god mat alltså. Vilken tur man kan ha.

Trötta barn efter en bushelg. De somnade i bilen på hemvägen vid halv 9 och sov till 9 imorse om man räknar efter gårdagens tid. Över 12 timmars sömn. Det har inte hänt på länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0