Buenas tarde. Snart iaf.

Nu ledig i 2 hela nätter. Mina planer är att sova och ja sova lite till. Här ska sovas helt enkelt.

Tänker mycket. På min familj. Hoppas att smärtan ska lägga sig snart. För alla det berör.

Just nu vill och vill jag inte väldigt mycket. Jag vill inte jobba eller plugga och ej heller göra någonting som kan räknas som ett måste. Jag vill ha ett hus och jag vill resa utomlands. Känner att jag håller på att bli tokig här. Bort bort bort.

Har ingen matslust och min mage protesterar när jag äter. Speciellt om det skulle vara något innehållandes mjölk. Har fått inse att min mage helt enkelt inte vill ha det. Men jag vill ju. Tycker det är löjligt att något sådant kommer nu. Borde väl ha kommit i tonåren. Måste bero på att jag ser så ung ut. Min mage tror att jag är tonåring. Eller vadå tror?! Jag är tonåring. Fråga bara min mage. Den kan inte ha fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0