Fullt upp

Idag har det varit fullt upp och det bara fortsätter. Fest på dagis med medtagen mat från olika nationaliteter. För oss blev det lax och det verkade uppskattas. Finns hur mycket olika mat som helst. Mycket god thailändsk mat osv. Sång och dans. Mycket trevligt. Sen bar det iväg till Fannys första dag på en slags sportskola. De får prova på en mängd olika sporter för att sedan då om man vill välja en sport som man tycker om. Hon verkade då trivas som fisken i vattnet. Har en liten känsla av att Fanny kommer nog att gilla praktiskt taget alla sporter. Förhoppningsvis väljer hon en sport där man inte blir ruinerad av att köpa all utrustning som krävs.

Rena rama biggest loser här. Har gått ner 2 kg på 3 dagar. Tror att min dåliga matlust har något med det att göra. Har absolut inte planerat att gå ner så fort i vikt. Jag vill ta det sakta men säkert. Svårt dock när min mage inte riktigt vill som jag vill. Kanske blir bättre nu när jag slutar jobba natt. Iaf schemlagda nätter.

4 nätter kvar. Nedräkning.


Kommentarer
Postat av: Sussie

Ja, att jobba natt är värsta bantningskuren :D

2010-09-16 @ 21:37:32
Postat av: Bloggägaren

Kan nog vara tvärtom också. Tror en del äter mycket och framförallt godis för att hålla sig vaken.

2010-09-17 @ 14:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0