Pyton

Fy sjutton vad jag mådde illa igår. Skulle sova med mamma men jag var tvungen att åka hem. Ville inte riskera att smitta dem om det skulle vara magsjuka. Mådde pyton och lyckades somna först vid 4. Blev som inge mer sen. Lite illamående när jag vaknade på morgonen så jag åkte tillbaka till turnaroundswamp. Vet inte om det är som vanligt att jag blir illamående en vecka innan ägglossning, bara att det nu blivit mycket värre, eller om det är så att magen har tänkt krascha igen.

Nu bär det snart iväg till kulturnatta för att lyssna på flickornas 12-åriga kusin som ska uppträda med stt band. Har hört att han är riktigt duktig så det kommer att bli jätteroligt att se. Tar med oss videokameran och filmar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0