Latmasken är borta

Idag har latmasken hållit sig borta. Har spenderat några timmar på stan kollandes efter en minidator plus diverse annat. Står nog just nu mellan 2 datorer. Det som skiljer dem åt är batteritiden och då måste jag bestämma mig för om 5 timmars längre batteritid är värt 700 kronor extra. Tar förnuftet eller snålheten över? :D

Nyss hemkommer från zumba. Så kul det är! Har bokat in mig nästa vecka redan. Gäller att vara i tid för det blir snabbt fullbokat. Tar några gånger innan man lär sig stegen. Meruenge(?), salsa, cha cha cha, lite afrikanskt, tango och lite street. Influenser från det många danser helt enkelt.

Fortfarande ligger mitt intag på mellan 800-1000 kalorier. Skulle behöva få i mig mer men det går inte. Medveten om att min viktnedgång endast innebär att det som försvinner är muskler och inte fett eftersom kroppen blir inställd på svält.

Moder imorgon för sleepover.


Kommentarer
Postat av: Julia

Det jag tycker är roligast med PREnet är BIA-mätningarna. För då ser man ju vad man gått ner och jag hoppas ju givetvis att det är från fläsket det tar! Men det är ju det som är meningen med de första 2 dagarna :-) Men jag lär väl säkert bara gått ner i muskler som jag förövrigt redan hade för lite :-P

2010-09-24 @ 14:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0