Osynlig

Mina inlägg blir bara färre och färre. Den här gången beror det dels på att jag varit i Vändträsk sedan fredagmorgon där jag huserat tillsammans med min lilla saftnedspillna dator vars inte alla tangenter funkar (alltså går bloggning bort) och dels på ren och skär slöhet. Inte för att jag inte gör nåt. Utan mer en bloggslöhet kanske. Finns nog faktiskt ingen dag som jag inte gör något faktiskt. När jag väl (oftast ganska sent på kvällen) sitter vid datorn priotirerar jag annat istället. Facebook. Och ja facebook. Lite mail också.

Om jag lyckas ta mig ur bloggslöheten så kanske jag skulle ta och lägga in lite bilder från Ellens födelsedag.

Förresten får nog det vänta. Karlsloken har åkt iväg till England med kameran. Alltså blir det bilder tidigast på fredag.

Tog med mig mamma på stan en sväng idag. Vad hon levde upp efter det. Måste göras oftare. Lilla mamma <3 Bokade tid för en synkontroll imorgon så hon ska få sig nå nya glasögon. Storasyster ska åka med henne. Visst går det bra syster yster? Glömde ringa. Om du inte vill åka med henne själv så följer storebror med.
Kommunikation via blogg är underskattat :P


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Mamma ringde själv igår och frågade om jag kunde det, och det kunde jag ;)

Faktiskt blir jag lite less på att du aldrig skriver här i din blogg, jag är ju in flera gånger varje dag och hoppas på att få läsa något nytt ;) SKÄRPNING ;) ;) ;)

2011-04-19 @ 19:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0