Doktor

Ikväll står plugg på agendan. I den här kursen ingår obligatoriska seminarier en gång i veckan som vi måste medverka på. Till varje seminarium får vi en uppgift att lösa där vi får leka doktor. Vi ska ställa diagnos och bestämma terapi. Jag gillar att leka doktor så det kan nog vara ganska roligt. Dock stör det min planering eftersom min plan var att endast fokusera på tentan jag missade i januari som är om 12 dagar. Detta innebär alltså en hel del plugg närmaste tiden.
Planen är också att se en film där en nyfunnen vän och hennes dotter spelar med som statister. Där hon får hångla upp Micke från Big brother :)

Eftersom mina dagar består som jag tidigare sagt av både plugg och träning så måste jag skriva att jag tränat även idag. Spinning följt av Bodypump eller Spinpump som det så finurligt brukar kallas. Nu börjar jag äntligen komma ihåg vad jag ska ha för vikter till de olika övningarna. Var väl på tiden.

No har jag ganska söta barn.
Ellen ikväll: "När blir man frisk från avundsjuka?"
Haha. Söto. Men vad svarar man på det?


Kommentarer
Postat av: lilla storasyster

Inte lätt att veta vad man svarar.. beror väl på vad det handlar om åxå :) Men söt är hon eller båda =)

2011-02-17 @ 16:51:01
Postat av: Julia

Men gulle-Ellen!! Gud vad jag saknar er..

2011-02-18 @ 21:52:05
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0