Rännande

Ett evigt rännande i Finland bidde det igår. Å inte hittade vi någon overall. Eller jo, nog hittade vi. Men inte dög någon av dem. Förutom en som kostade nästan 1400. Så mycket lägger inte jag på en overall. Inte när det finns jättefina för strax under 1000-lappen. Då får det vänta. Hittade en sida på internet som har rea på reima. Synd bara att de inte rear mer. Nog hade det varit bra med halva priset.

Sitter i träsket nu och ser när de andra njuter av aborre. Åh, vid såna här tillfällen önskar jag att jag inte var så tjurig. Måste klara 0.6 kg till måndag. Det är bara så.

Den här nobbade hon. Den dög inte. Jag tyckte den var fin jag. Kräsen flicka.


Kommentarer
Postat av: Sussie

Billigare kommer det inte bli med åren :0)

2011-01-29 @ 23:33:40
URL: http://www.sussiesgodsaker.blogspot.com/
Postat av: Storasyster

Undrar vems fel det är när barnen är kräsna??? ;)

2011-01-30 @ 10:36:43
Postat av: sussie

Jag gillar storasysters kommentar! :0) Man blir som man umgås! ;)

2011-01-30 @ 23:22:07
URL: http://www.sussiesgodsaker.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0