Hemma

Hemma från träsket nu. Spenderat ett dygn med mamsen. Har ju inte kunnat vara där på ett tag nu pga skola och sjukdom.

Har hunnit fixa det näst sista seminariet. Såå skönt att det bara är ett kvar nu. Sen är det givetvis en tenta också. Det slipper vi inte :P

Träffade även en gammal vän idag på en fika på opalen innan det bar av hemåt med bussen. Jag känner mig nästan som en turist i Boden. Haha. Jag är ju ofta i Boden men praktiskt taget aldrig på stan. Hittade en massa "nya" butiker som säkert hade varit där ett år eller så :P Visste inte åt vilket håll man köpte fika i opalen eller vilket håll som var mot gågatan och vilket som var mot coop när jag var därinne i gallerian :D Jösses. Eller så var jag bara virrig. Möjligt.

Förresten så fick jag åka på halv biljett på bussen. Tyckte det blev billigt. Jag säger ju att jag är ung fortfarande. Det är andra gången på kort tid. Så jag är väl kanske runt 20 eller så. Visst låter det rimligt? Nu är det så att ni ska hålla med mig. Visst!!?

Kommentarer
Postat av: sussie

Du måste ha varit väldigt förvirrad om du inte kände att du hade koll :0) Haha!

2011-03-24 @ 23:26:15
URL: http://sussiesgodsaker.blogspot.com/
Postat av: Storasyster

Håller fullständigt med, du ser ut som 20 ;)

2011-03-25 @ 08:12:24
Postat av: Linda

Jag tror mer på blind buss chaffis för så ung ser du då int ut å vara. :P

2011-03-25 @ 10:55:36
Postat av: Monika

Absolut

2011-03-25 @ 21:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0