Poäng

Storasyster
Det är bra att du försöker men på ena blundar jag och på det andra ser jag hög ut. Att se hög ut på kort är något utav min specialitet. Skulle nog passa i reklam för droger kanske.

Kanske är så att jag helt enkelt alltid ser hög ut så ni är så vana att se mig så :D Ingen skillnad på korten och hur jag ser ut i verkligheten. Haha.

Finns även kort där jag är sliten till tusen på. Snart kommer ni ha orsakat att jag lägger ut riktigt groteska kort på mig bara för att visa er att det är så. Jag kan göra mycket för att visa en poäng ;)

Ok ok, kanske en dum poäng att visa. Men ändå. Är man tjurig så är man.


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Jag tycker faktiskt att du ser bra ut på korten, som du alltid ser ut :)

2011-03-15 @ 22:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0