Ingenting

Så mycket har jag gjort de första timmarna av denna dag. Det var sjuhelsikes skönt att göra ingenting.Kan liksom inte komma på när det sist hände. Steg upp 10 och tog mig inte för nåt förrän kl 4 när det var dags för middag. Bara soffliggande och datorhängande. 
Givetvis funkar inte det riktigt en hel dag för mig. Då skulle jag dö av tristess. Blev en sväng till moder för att hålla henne sällskap en stund på kvällen. Lite piggare är hon allt. Dock inte mindre stel. Kan inte förstå hur en människa kan bli stel som en pinne i hela kroppen efter att man brutit bröstbenet och handleden. Finns som ingen logik i det hela.

Vi funderar på att åka iväg någonstans efter jag slutat jobbet på fredag eftersom jag är ledig i 6 dagar. Funderar lite på Estland. Där är det billigt, finns en del att se plus att det finns fina stränder med. Just nu känns ett mer tropiskt land lite mer lockande men då kostar det också mer. Blir det inte öst så blir det nog söderut i vårt eget land istället. vi behöver verkligen komma iväg i några dagar för att få något annat att tänka på. Kanske Astrid Lindgrens värld eller kolmården vore nåt i såna fall. Eller båda :)


Kommentarer
Postat av: Julia

Junibacken kan jag rekomendera! Var där när jag var 11 och tyckte det var skitkul! :-D

2010-08-10 @ 21:43:11
URL: http://julialindholm.blogg.se/
Postat av: lilla storasyster

Tycker verkligen att ni ska åka nånstans..du kan behöva bara vara åxå nångång.. Kram

2010-08-10 @ 22:22:55
Postat av: Sussie

Astrid Lindgrens värld tror jag Fanny och Ellen skulle älska mer än stränder! :0)

2010-08-11 @ 03:27:05
URL: http://sussiesgodsaker.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0