Time for work

Jobb jobb jobb. Less. Ångrar lite att jag skippade hemtjänsten, då var det åtminstone ganska roligt att åka till jobbet. Nu känns det bara jobbigt. Roligare blir det kanske när lönen kommer. På tio nätter får jag ihop drygt 100 timmar varav alla utom 10 är med ob. En annan som jobbar dag/kväll fick ihop 117 timmar på 19 dagar.

Vet inte om det blir någon resa nu. Kanske får ta det senare i höst istället. Sa ju att det alltid är så, när man har tid har man inte pengar och när man har pengar har man inte tid. Fattar inte de som har råd att åka utomlands flera gånger per år. Skiter de pengar eller? I såna fall vill jag veta hur man gör det :P
Vill åka till ett soligt ställe med en sandstrand. Måste verkligen vara i stort behov av att vila upp mig. Brukar inte vilja åka på solsemester och göra ingenting. Vanligtvis vill jag åka till ställen med mycket sevärdheter. Nu vill jag bara slappa.


Kommentarer
Postat av: Sussie

Satsa på höst"lovet", inläsningsveckan som brukar vara i Oktober. Då har du pengar och tid. Men börja planera redan nu :0)

2010-08-15 @ 10:44:45
URL: http://sussiesgodsaker.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0