Fredag den 13e

Har kännt mig på bättre humör ända sedan Twisted Sister. Underverk för själen! Har gått i strejk också och vägrar sitta ner och ta det lugnt i endast 15 minuter av den redan korta tiden jag är hemma. Nu blir det minst en timme. Nu känner jag min nästan slö. Välbekant känsla men det var ett tag sedan den infunnit sig sist.

Lyssnar just på en låt med Eminem och Rhianna och tycker den är bra(!?) Väldigt otippat med tanke på att jag inte direkt gillar någon av dem. Hade dock kunnat vara lite mindre Eminem.

Mamma verkar svara på medicinen mot parkinsons. Åhh, så bra. Hoppas nu att hon blir mindre stel och kan börja gå igen. Känns som att det borttappade hoppet sakta återvänder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0