Vill ha...

Jag vill ha min lön nu! Nyss! Igår helst! Varför ska kommunen betala ut så sent. Enda jag vet som betalar ut den 27e. Har hittat böcker på blocket. Nä jag är inte galen :P Det är ju inte vanliga böcker, utan kurslitteratur. Nästan alla böcker till andra och tredje året för under halva nypriset. Det är bra. Annars brukar många lägga ut det för bara strax under nypris. Fattar inte hur de tror att någon vill betala det. Det är orsaken till att jag inte vill köpa nytt, man tappar så otroligt mycket pengar på det. De jag köper begagnat kan jag lägga ut till nästan samma pris som jag betalat för dem. Jag säger ju att jag är intilligent. Alternatvit snål. Undrar om jag kan pruta? Kan nog var snål... :P

Snart hämta min lilla flicka från skolan. Hoppas det gått bra första dagen utan mamma och pappa. Tror nog det är värre för mig. Ville inte alls lämna henne själv. Ville ta med henne till dagis istället. Buhu, hon har blivit så stor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0