Fiskade...

Äntligen någon som fattade att jag fiskade efter medömkan. Tack storasyster! Nu känner jag mig genast bättre. Kanske var därför som jag vaknade imorse utan att alla andningsvägar kändes igentäppta. Nu var det bara en. Jag lovar att återgälda sympatin när du är sjuk. Ni andra får ingen sympati :P *tjurar*

Bär iväg till snóträsket idag. Ni som kan bondska fattar nog kanske uttalet på det där. Stavning någon?

Funderar på att promenera till stan och sen åka buss vidare till Boden för att hoppas på upphämtning där. Blir långt att gå annars. Åh vad jag vill att vi ska ha 2 bilar. Eller helst, åh vad jag vill ha tillbaka vår bil.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Jag tänkte faktiskt skriva på ditt första (sjuka) inlägg men jag hade inte riktigt tid när jag såg det. Men det andra då hade jag det :)

Bra att du kommer att tycka synd om mig när jag blir sjuk, fast jag blir ju aldrig det. Sååå många gånger jag önskat det när jag jobba på Coop :P

2010-10-20 @ 16:19:43
Postat av: Lajnda

Jag tycker att du ska sluta gnälla och rycka upp dig. :P

2010-10-20 @ 20:24:00
Postat av: Julia

Jag tänkte faktiskt också skriva krya på dig i första inläggen, men jag kom som av mig :-P

Hoppas i kan komma hit och hälsa på någon dag :-) Önskar vi kunde träffas betydligt oftare!

2010-10-20 @ 21:33:37
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0