Spoiled rotten

Haha, jo storasyster, jag är bortskämd. Framförallt barnen är det. De är vana ända sedan födseln att ha en "modernare", eller vad man nu ska kalla det, bil. Alltså en bil med alla attribut jag skrev om tidigare. Förra sommaren lånade vi svärmors bil en dag med 30-gradig värme och det var itne populärt. Oj, vad de gnällde på att det var varmt i bilen. Jag berättade för dem att minsann när jag var liten så fanns det inge AC, då fick man plågas i en sådan varm bil hela sommaren. Iofs så höll jag med dem. Man höll ju på att krevera av värmen. Nä, nog blir man snabbt bortskämd.

Körde body step ikväll. Måste totalt glömt bort hur jobbigt det är. Borde ha gått tillbaka i bloggen och läst vad jag skrivit om det i våras innan jag fick för mig att göra något så dumt. Iofs så har hela den här kommaigångmedträningen varit ganska korkat. Har kört 4 pass än så länge vara 3 av dem är ungefär det jobbigaste man kan köra. Här kör vi ingen mjukstart. Nä här är det cardio (ajaj för musklerna), 1 och en halv timmes aerobic styrka (vilket innebär ungefär 60 minuter ganska intensiv kondition, 25 minuter styrka och 2 minuter stretching efteråt) och nu då body step som är ett psykkonditionspass. Nu ska vi bli fitta :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0