Just me

Startade bloggen för länge sedan utan att skriva ett enda inlägg. Hmm, trodde att den skulle vara borta men inte. Kanske man borde prova skriva en rad nu och då iaf :)

Skulle vara sååå duktig och träna idag på morgonen. Sen tänkte jag även göra stan. Händer inte ofta trots kort avstånd. Såklart ska det då vara så snorhalt att all trafik är lamslagen. Nä, det är nog inte meningen att jag ska spendera en massa pengar på säkerligen onödig shopping. Lade iaf in en monsterorder på H&M bara för att trösta mig :P Gubben fick ungefär 0 grejer, flickorna kanske 4 var och jag fick nog ungefär 30 grejer. Här lever vi i jämlikhetens och rättvisans tecken :D

Kommentarer
Postat av: Sussie

Det jämnar nog ut sig! Har det någonsin hänt att du har fått mest saker? Nä, oftast är det så att barnen och jonas brukar få! Så du gjorde rätt i att unna dig själv någonting för en gångs skull! Det jämnade ju ut sig redan idag när vi var på stan. Barnen fick massor och du ingenting! Hoppas du blir nöjd med sakerna och inte skickar tillbaka allt ihop! :0)

2010-04-02 @ 00:44:05
URL: http://sussiesgodsaker.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0