Kalas!!

Idag har det varit kalas för hela slanten. Nu är min lilla bäbis 4 år och vill inte vara min bäbis nå längre :(
Jättemycket fina presenter och en alldeles underbart fin och god tårta gjort av min kära vän S. Hon är så otroligt duktig och Ellen var överlycklig över sin fina tårta. Blir att beställa en tårta till storflickans födelsedag också. Inte kommer det att duga med nårgot annat nu inte.

Så fin den är!!

Uppdaterar nog imorgon med allt fint hon fick.
Först kommer det att bli möte igen på sjukhuset. Något less. Nu hade de glömt att kalla distriksköterskan. Andra gången mötet inte bli ordentligt gjort. Uselt när alla vi tar oss tid, ledigt fårn jobb eller reser ganska långt enbart för att vara med. Hoppas nu att allt kan bli som vi vill! Vår kära mor och min kära far förtjänar det allra bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0