Shoppat

Idag har shoppat! Händer inte ofta men kul var det! Hittade t.o.m två jackor, köpte dock bara en. Helt otroligt, var inställd på att inte hitta en enda snygg jacka till bra pris. Är alldeles för snål för att lägga en massa tusenlappar på en jacka.

Blev en sådan, fast i typ mörkgrå. Om man klickar på bilden ska den bli större. Tror jag iaf. Har lånat bilden från stadiums hemsida då jag fortfarande inte har idats läsa instruktionsboken till videokameran.

Shoppade även på H&M plus att mitt H&M paket hade kommit. Var tvungen att rensa ut från byrån för att få plats med det. Påminn mig nästa gång jag säger att jag inte har något att ha på mig att det inte stämmer! Jag har ganska mycket kläder. Bara det att jag inte hittat dem. Nästan alla kläderna var ju jättesnygga också. Attans! Blir ju så dyrt då! Blir iaf ett plagg som åker tillbaka plus ett par solbrillor i modell jättestor. Och då menar jag verkligen jättestor! Haha, man fick sig ett gott skratt iaf när man kollande sig i spegeln :P

Har haft en jättetrevlig dag med en något motvillig vän på stan. Haha, men det är inte så roligt att gå på stan med mig. Men det finns värre, tro mig! Du tar inte åt dig nu va S? ;) Fortsatt trevligt med middag och efterrätt.

Gillar middagar. Och då menar jag middagar som man äter ihop ett gäng. Önskar så att man hade bott större så hade det varit enklare att få plats. Hoppas hoppas att vi kan bo i hus någon gång inom den närmsta framtiden. Om nu allting går som jag vill så :)
Då hade jag inte behövt rensa ut kläder heller för att få plats med nya ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0